Ramunderberget

Livet går snabbt nu och jag hinner inte med. Plugg, kaos och odlingen tar all min tid känns det som och lägg till allehanda sjukdomar (magsjuka just nu) bror med hundar och flickvän som tillfälligt bor hos oss, besök från England (kommer lite inlägg om det) och att jag faktiskt vill tanka lite majluft också gör att tidschemat är pressat. Jag längtar till juli!

Igår tog vi paus och åkte till Söderköping,  den vackraste staden jag vet. Åt burgare på Kanalbodarna (deras vegetariska burgare är ganska god), spanade in segelbåtar och pratade om hur det skulle vara att åka hela Göta Kanal. Sen föreslog min bror att vi skulle upp på Ramunderberget och det var otroligt kul. Vilken utsikt! Hundarna och Ossian älskade det, men jag höll ett krampaktigt grepp om honom, som ni kanske såg på IG. Hönsmamma en är ibland.

Jag och lilla filur. 

The almighty Ådi!

Vi letade efter borgkällan med, men hittade mest bara små skogstjärnar.

Min bror Jonathan med flickvän Emma. Och min brors hund Milo. 

Söderköping – jag älskar dig. Måste verkligen åka dit oftare, blir bara nån gång per år fast det ligger så nära. Hemmablind en kan va. Har ni några sommarpärlor på lager?🙂

One comment

  1. Pauser er meget vigtige at give sig tid til. Livet skal ikke gå så hurtigt, at vi slet ikke oplever at vi lever det liv, vi aller helst vil leve. Det var godt I tog jer tiden og sikke en smuk tur🙂

Leave a Reply

