Strykbräda för små

20150202_134426Har äntligen kommit igång igen efter en veckas sjukdom. Det första jag gjorde var att fixa iordning Ossians leksaksstrykbräda jag fann på loppis för ett år sedan. Han har inte kunnat använda den då jag inte fann ett strykjärn som var plastfritt. Loppis kom till undsättning igen då jag fann ett i trä för ett par veckor sedan. Strykbrädan fick nytt tyg då det gamla var fult och lite trasigt, använde en stuvbit jag hade hemma. Fäste med häftstift på undersidan, 10 minuter tog det. Mycket populärt blev det av liten.

3 comments

Leave a Reply

