Lugna Lördagen

God fortsättning på er allihop! Jag är hemma nu efter att ha njutit av en jul med de finaste människor jag har i mitt liv, mina syskon och mamma i Karlskrona. Och en massa djur såklart. Så nu är jag helt mätt på kattmys och hundgos. Och proppmätt på julmat såklart. Jag hade en fin jul, och hade det så bra att inte en enda bild blev tagen utan jag bara njöt av lugnet. Och det följer med nu i mellandagarna. Idag tänkte jag bara:

20141227_114009

Läsa lite. Detta är de böcker jag har igång nu. Ska beta av dem en efter en.

20141227_114633

Fika på det. Mörk choklad från Peru, äpple och russin och julmust på det.

20141227_114149

Tända ljus och slakta böcker. Dessa ska bli anteckningsböcker då jag försökt sälja dem i ett år och ingen vill ha dem. Tycker omslagen var fina dock, därför blir det anteckningsböcker av dem.

Och nånstans däremellan hade jag tänkt gå ut och fota lite. Vi fick så härligt tjockt med snö. Hoppas jag kan visa sen.

One comment

  1. Dejlige billeder – en perfekt fridag i mine øjne og efter min mening🙂
    Findes der noget bedre end en stak ulæste bøger ?!🙂
    Her hos mig er der ingen sne, men heldigvis har vi fået frost og SOL – så lyset har lokket mig ud på en lang gåtur. Nu vil jeg drikke kaffe og spise lidt jule lækkerier.
    Nyd dine fridage🙂

Leave a Reply

