Magnehult

Så trött…igår sov jag i fyra timmar, och likadant natten innan det. Ossian har svårt att sova på grund av värmen och det är jättestressigt nu i mitt liv, då jag börjat denna “färdighetsutbildning” som Arbetsförmedlingen skicka mig till. På en vecka har jag redan gjort klart allt vi skulle göra, men jag måste sitta kvar där 5 veckor till, 5 veckor jag kunde spendera på något annat, som att vara ute i skogen eller något. Men igår, efter sommaravslutningen med MP Finspång fick jag lite skog, i form av naturreservatet Magnehult. En otroligt vacker lövsskog utanför Reijmyre, berömt för sin skönhet och fiske. Jag såg bara en skymt, men definitivt ska jag tillbaka dit. Kanske när min mamma är på besök? Det får bli en tips, om ni någonsin besöker Kolmårdsskogen.

Nu ska jag sova. Välbehövligt.

2 comments

Leave a Reply

