Bara börja

Har nu varit 24 i lite mer än en vecka och jag känner mig inte mycket annorlunda. Är visserligen full av energi men det beror nog mer på det härliga vårvädret än på att jag är nu i ett nytt levnadsår. Om mitt 21 år handlade om mitt liv som gift, min 22 om livet som mamma och mitt 23 om hur vilse jag kände mig, tror jag att i år blir det mitt år då allt går framåt. Ett år fullt av inspiration och sprudlande energi, då jag träffar mina underbara vänner hela sommaren lång, vårdar mina relationer med familjen (både stor- och lillfamiljen).  Då allt som har fått stå tillbaka tas upp igen och blir klart. Då jag börjar skriva mer, är ute mer, umgås mer, gör mer. Vare sig det är privat eller yrkesmässigt. För allting som är framför än, det är ju jätteläskigt, men man vet ju inte vad som händer om man inte provar? Det är bara att hitta energin, och börja.

Leave a Reply

