Snabba tips om mat

Hej!

Slänger in lite snabba och läsvärda tips här (kanske borde ha en fb-sida för detta?) mellan plugg och förishämtning. 

1. Veganlådan. Jag tyckte detta lät fantastiskt. Jag är ju inte vegan, men äter ofta vegankost (speciellt raw food) så vi kommer nog testa en låda.

2. Barn kan äta vegetariskt mat, och må bra. Enligt svenska Livsmedelsverket och Läkartidningen. Menyn i slutet var mest intressant för mig, fick några fler idéer på vad jag kan ge Ossian att äta.

3. Green Kitchen Stories. En engelsk blogg skriven av en svensk och dansk om bra vegetarisk mat. 

Nu måste jag hämta barn.🙂

 

 

Leave a Reply

