24 år!

Idag fyller jag år. Och det känns inget annat än bra i magen, 24 år blir jag och 24 är ju 42 bakvänt, svaret på livet, universum och allting. Alltså kan mitt tjugofjärde levnadsår inte bli något annat än bra, och 42 kommer säkert vara höjdpunkten! Födelsedagen ska firas med paket (som jag redan öppnat),  god frukost (som jag redan ätit), lite kvinnodagsfirande,  kanske nån tårta och en hel massa kärlek till mina vänner. Är lite smått sjuk men med medicin i kroppen ska jag banne mig ha en bra födelsedag utanför sängen. Lösningen stavas att ta det lugnt och dricka mycket vatten, då tror jag nog att jag klarar mig.

Hoppas ni alla kommer ha en härlig kvinnodag med lika mycket feministisk råstyrka som glädje. Nästa år önskar jag att det blir våran sista kvinnodag, för då är alla lika värda. Kram.

One comment

  1. Hoppas du hade en fantastisk födelsedag och att ditt tjugofjärde år blir ditt bästa. När jag fyllde 24 (för ungefär tusen år sedan känns det som, haha) kändes det som att allt lugnade ner sig och föll på plats, bit för bit. Hoppas att det blir samma för dig, för det är en härlig känsla!

Leave a Reply

