Powershift 2013

2013-09-08 11.50.52

Jag är hemma nu från Falun (och PowerShift) och har varit hemma ett par dagar, men inte orkat så mycket mer än att vila och ta in alla intryck under helgen. För mycket intryck, mycket diskussioner, mycket nätverkande och mycket kunskapsutbyte har skett. Det ledde till att jag sen när jag kom hem la locket på och har bara varit med mitt barn och min man. Idag kände jag att energin var tillbaka och jag är redo att ta nya tag, och mitt engemang är på topp efter ha träffat så härligt brinnande människor. Varje person som drivs av något är så otroligt fascinerande och jag kände mig ganska hemma bland alla jag träffade. Temat för helgen var ekonomi, ett ämne jag inte kan så bra men som är otroligt viktigt i dagens samhälle. Så viktigt att miljöfrågor oftast är underordnat ekonomiska frågor, när det faktiskt ofta kan gå hand i hand. Om man vill. Jag kommer skriva mera om detta i ett annat inlägg, då jag känner att den kunskap jag fick bör spridas. På återseende!

Leave a Reply

