Flytt och PowerShift

Flytt och PowerShift

Hej alla igen! Har äntligen fått igång internet efter flytten så nu kan jag blogga som folk igen. Jippi! Lägenheten börjar också komma i ordning, som ni kan se på bilden. Soffan och morfars fina fina lampa är på plats. Men fortfarande är det en hel massa kartonger som måste tömmas, och när jag packar upp gör jag också ytterligare en utrensning. Ska bli intressant att se hur det här slutar. Men det blir ändå inte så mycket i helgen ändå. Jag ska istället åka upp till Dalarna för att vara med på PowerShift. Första gången jag kommer vara utan sötnosen på bilden och jag tycker det redan är jobbigt. Men oh vad intressant det kommer bli! Kommer definitvt skriva mer om ämnet som kommer tas upp där senare när jag kommer hem. Hej så länge!

2 comments

Leave a Reply

