Blåbärsfrossa

Äntligen har jag gått igång datorn igen. Håller tummarna för att den funkar ett tag till, men ny dator är tyvärr ett måste då 99 av 100 vattenskadade datorer bara blir värre och värre. Tills jag sparat ihop tillräckligt med pengar för att köpa en ny. Men det var inte trasiga datorer jag skulle blogga om, utan bär. Typ blåbär. Absolut bästa bäret jag vet, utom hallon då, men de är tunt om hallon i år så jag får trösta mig med blåbär. Jag och Ossian går ut i skogen varje dag och plockar blåbär. Det blir inte mycket då jag upptäckt att Ossian älskar blåbär och det gör Ådi med, men om jag får med mig hem lite varje gång kanske jag har en liter i slutet av veckan. Och då kanske jag kan överraska Adam med blåbärsbullar när han kommer hem från England. Och då vet jag att han blir glad. Men nu ska jag sova. God Natt!

Leave a Reply

