Bärsjal!

Min gamla bärsjal försvann ju när jag åkte hem från Karlskrona och trots att jag ringt SJ’s hittegodsavdelning flera gånger så har den inte dykt upp än. Men tydligen kan det ta flera veckor innan de får in saker från tågen. Men jag klarar inte flera veckor utan den, så jag köpte en ny bärsjal på Tradera och den kom idag. Yay, är så glad över den. Vi testkörde den på direkten och gick ut och plockade sten och den funkar bra. Tyvärr är den i trikå och inte vävd som min förra (jag föredrar de vävda), men som reserv funkar den perfekt. Nu kan jag och Ossian kramas hela dagen lång.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAFin rosa bärsjal som också råkar vara Ossians favoritfärg. Det vet vi för han brukar alltid plocka fram allt rosa hemma.

 

Leave a Reply

