Finbesök

OLYMPUS DIGITAL CAMERASommartid och sommarliv. Då vill man inte sitta inne och dega vid datorn. Speciellt inte när man har finbesök i form av två bröder, den ena i soffan och den andra var på luftmadrassen. Nu är han på Bråvalla istället och lyssnar på gamla körkompisar (Tikkle Me-Frida) och Green Day. Önskar att jag kunde vara där med, när det ändå är i stan och allt, men vill inte ha Ossian där, när han är så liten. Så denna sommar blir festivalfri för mig. Istället har jag tröstat mig med en resa till mamma, utebad och massvis med besök på sommarloppisarna. Imorgon åker jag, en vecka i Karlskrona blir det. Ska passa på och besöka nån loppis där också, då Karlskrona med omnejd är en riktig bra plats för fynd. Vi får se om jag har lika bra tur som förra gången. Nu ska jag ha en liten fika med min make, son och bror. Vi ses!

 

Leave a Reply

