Idag blev min Ossian 1 år!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

1 år blev han idag. Det känns ganska stort och mäktigt, att min lilla pojk nåt sin första milstolpe i livet.  Och att jag lyckades med att vara mamma under det året. Det känns nu som att jag kan klara av det här! Jag kan vara mamma! Vi firade i söndags med kalas, och idag med skotska plättar ute i sommarsolskenet. Bilder på det kommer sen!

Kläderna Ossian har kommer från Lilla Vega (hatten), Polarn och Pyret (tröjan) och Littlephans kollektion med Lindex (byxorna).

Leave a Reply

