Ett riktigt hundliv

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Hej igen! Har haft en helt underbar helg som gick i hundarnas tecken. Mammas lilla valp fick första pris i en hundutställning ute vid Himmelstalund, Ådi fick leka med sin kompis och jag fick det stora nöjet att spana in 1300 underbart fina hundar. Jag föredrar helt klart tax, men blev lite sugen på Old English Sheepdog när jag fick se en otroligt vacker på utställningen. Och en spaniel, som var prickig som en dalmatiner. Oh vilken lycka att få se så många hundar, jag glömde faktiskt helt bort att ta bilder. Så istället bjuder jag på en bild på min sötnos.

Det var också skönt att få träffa familjen. Vi grilla, prata och spanade in nya Strömsparken här i stan. Och sen överröste jag dem med saker då posten är så jäkla dyr. De fick med sig kläder jag samlat på mig på bytardagar, ett skott från mina jordgubbsplantor då vi ska flytta snart, persilja samt en massa presenter då många av mina bröder fyller år på sommaren. Men de glömde ta med sig löparlinan som de ville ha.

Vartfall, nu ska jag ut. Min lilla Ossian ska bli vaccinerad. Inte kul, men nödvändigt tyvärr. Ha det bra i sommarvädret!

Leave a Reply

