Boater

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHängselkjol: H&M, Skjorta: 80-talsfynd. Strumpbyxor: Indiska. Hatt: Vintage Boater. Skor som ni inte ser: Swedish Hasbeens.

Jag är så himla glad idag! Min kära familj kommer på besök. Som jag har längtat. Vi ska grilla, prata och imorgon ska de ställa ut sin vovve. Vi får se om jag hänger med som moraliskt stöd, är ju nio på morgonen så det blir tidig uppgång då. Dagen till ära har jag min bästa nya hatt, en gammal boater (vad tusan heter de på svenska?). Den är så härlig, och inne i hatten står den förra ägarens namn skrivet försiktigt med blyerts. Jag kanske ska skriva dit mitt namn efter, som ägare nummer två?

Men nu ska jag ut och plocka syréner att ha i en vas. Vi gör ju det fint för gästerna som kommer hit. Ha en bästa 1 juni alla.

Leave a Reply

