Presenthögen

Jag bor ganska långt från min familj på grund av studier, vilket är otroligt tråkigt. Att inte ses regelbundet är trist, för en familjekär person. Men imorgon, då kommer de hit! Och jag längtar.Presenthögen

Tack vare att vi bor så långt bort från varandra, plus att posten är svindyr, har jag hamstrat på alla presenter här hemma tills vi kunnat ses. Har slagit in en morsdagpresent bland annat. Två fina födelsedagspresenter och en liten present till min yngsta bror så han inte blir avundsjuk. Allt för att hålla ihop syskonsämjan tänker jag. Plus, jag som storasyster får ytterligare en anledning att skämma bort dem! Nu bara längtar jag tills de är här!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Förresten, visst ni att i England är det inte vanligt att affärer erbjuder paketinslagning, som det är här. Tänk, vilken lyx faktiskt att en person står där bakom disken och försöker göra sitt bästa för att fixa till fint till ditt syskon/vän/barn. Plus att det är ganska skönt att slippa slå in allt själv när man har en sådan stor familj som jag. Men lite pyssel kunde jag inte låta bli. Jag piffade till paketen med lite washi tejp för att göra de lite mer roliga. Bästa pyssel-uppfinningen ever! Hoppas bara mottagarna blir glada.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a Reply

