Bloggen 2 år!

Min blogg är två år gammal idag. Yay, känner mig som en stolt mor nästan. Förra året gjorde jag en fin sammanfattning på året som dock tog otroligt mycket tid i anspråk. Nu är jag småbarnsförälder och har knappt två minuter ledigt. Men på dessa två minuter kan jag åtminstone bjussa på två bilder (eftersom bloggen blir två år!) med min favoritpose – Fröken grisnäsa. OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Nästa år kanske jag bjuder på hela tre grisnäsa-bilder.😛

 

Leave a Reply

