En klick färg ger en nytt liv till ett trött skrivbord

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

För en tid sedan skrev jag att ju om att vi hade målat om ett skrivbord hemma, och jag bara måste få visa upp hur det ser ut! Från början, när jag fick det var bordet i en fin grå färg, men den färgen började bli dålig, så då valde jag att måla om den eftersom jag hittat billig färg på loppis. Tre lager färg, och ett lager lack senare, och jag fick en ny möbel. Jag valde dock att ha kvar lådan i orginalfärgen, då det gav en fin kontrast. En gammal förrådsfyndad stol fick en dyna och alla mina småpryttlar fick plats i ett par burkar (ena från loppis andra från Adams pojkrum).OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn gammal förrådsfyndad stol fick en dyna och alla mina småpryttlar fick plats i ett par burkar (ena från loppis andra från Adams pojkrum).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pricken över i blev ett nytt glas, då jag dricker vatten i mängder när jag sitter vid datorn. Men den gick sönder på en gång, så nu måste jag leta ett nytt. Men det var fint så länge det varade! Så skönt med lite ordning och reda när man pluggar.

Leave a Reply

