Lokes 2-årskalas

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går var jag och Ossian på tvårskalas för lilla Loke. I Eskilstuna, som hade härligt vårväder medan det regnade när vi lämnade Norrköping. Loke fick sandleksaker av oss, och Ossian ville också leka med dem, kanske får köpa liknande till honom i juni. Det var inte lika fullt ös som förra året, då jag var höggravid och Loke blev 1 år. Men nu har jag min knodd utanför magen, och han har några små kamrater att leka med i framtiden. Just nu tycker han dock bäst om att leka själv.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bild på födelsedagsbarnet med tårta. Fast han åt bara bananerna. Smart barn!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Många fotografier togs, här min vän Emelie redo.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Andra tiomånaders fanns där också att nyfiket kolla in. Men som sagt, Ossian lekte bara själv eller med mig. Men det gör inget, jag älskar att vara centrum i hans liv. Det är ju så kort tid, för vilken tonåring vill ju hänga med mamma?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag lovade ju att försöka ta en bild på mina kläder, men det blev inte mer än så här på mina knän. Randiga strumpbyxor som jag fick av Adam och kommer från Indiska, och till det hade jag en röd vintage-hejarklacks-sjömansklänning som jag stormtrivs i just nu. Får helt enkelt visa bättre bild sen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi passade på att ta en promenad i Eskilstunas Gamla Stad, samt äta amerikansk pizza, som alltid i Eskilstuna. Trötta och nöjda for vi sedan hem, för att ha en riktigt slö söndag i skogen. En toppenhelg med andra ord.

One comment

Leave a Reply

