Två födelsedagar – Min och Älsklingens

Förra veckan, mitt bland allt snörvlande och hostande så skulle också födelsedagar firas, både min och Adams. Det blev ett lungt firande för oss båda, med långväga besökare från London på Adams 21-årsdag, och kortväga besökare på min 23-årsdag. Här kommer ivartfall lite blandade bilder från de två festliga tillfällena.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ja, vad kan man säga? Vi hade i vartfall tur med vädret.😛 Men Adam och jag har bestämt att i slutet av denna månad (eller början på nästa, det beror på när helgen infaller) så tänker vi åka till Stockholm och ha en sen födelsedagstripp, jag, Adam och Ossian. Jag hoppas och tror att det kommer bli en fin stund.

Leave a Reply

