En dagens anglofransk

OLYMPUS DIGITAL CAMERAHar väl aldrig gått så lång tid utan att jag lagt upp bilder på mig själv här på bloggen, men har känt mig så totalt oinspirerad i evigheter, och gått runt i samma kläder dag ut och dag in. Men idag kändes det lite bättre, och jag brände av några bilder precis innan jag skulle gå och luncha med en av de fem Emmor jag känner. Klänningen är en av mina favoriter, tack vare puffärmarna med knappar på och fint fall. Letade fram den i en second hand butik, made in France står det i den, och är grymt skön. Strumpbyxorna är från Lindex, och diademet är mitt bästa från V&A museum i London. En riktig anglofransk utstyrelse med andra ord!

Nu ska jag gå och redigera mina födelsedagsbilder. Blev inte många, men de få som finnes, lägger jag upp här. Hör snart!

Leave a Reply

