Hattparaden

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I mer än en vecka nu har det varit barmark där jag bor, och säkert i resten av landet med, och det är ju hejdlöst tråkigt tycker jag. Men såklart finns det fördelar med det tidiga vårvädret, nämligen att man kan ha fina tunna kläder på sig, som min nya basker jag fick i julklapp av Emelie och O’s söta mössa jag hittade bland mina gamla bebiskläder. En riktig hattparad alltså när vi går våran dagliga promenad.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPerfekta kläder för att kunna ge våta vårpussar, fast det är vintertid.

3 comments

Leave a Reply

