Boiling an egg

It is not often I get the chance to eat eggs, as I refuse to buy none organic ones, and the organic ones cost double, so when I get the chance to eat them, It’s a real luxery for me and I serve them with only the best of foods. Like today, I had eggs for breakfast, which I ate with polar bread, red pepper and a nice cup of Earl Grey tea. The trick to make the perfect boiled egg is to let it boil for 8 minutes exactly, no more, no less. Et voila, you’ve got yourself a great breakfast.

7 comments

  1. Du Ă€r sĂ„ fin i din vintage dress och dina gravidstrumpisar! HĂ€rligt att Adam Ă€r hemma och mmm Montezuma’s choklad i like!! Och Camden market som du nĂ€mnde, love it. Blir det en till tarottrĂ€ff ska du fĂ„ en inbjudan, jag menar om du har vĂ€garna förbi Stockholm fĂ„r du ju inte missa den🙂 kram om dig

    1. Tack sÄ mycket. Det tog mig lÄngt letande att hitta klÀnningen, men jag Àr verkligen stormförtjust i den, kommer nog vara kvar i min garderob för alltid. Det Àr sÄ skönt att ha honom hemma, och han verkar mÄ sÄ mycket bÀttre nu ocksÄ, vilket jag tycker Àr skönt. Tack sÄ himla mycket för inbjudan ocksÄ, om jag har vÀgarna förbi tittar jag gÀrna in. Kram

    1. 🙂 Tack sĂ„ mycket för den vĂ€nliga kommentaren. Det Ă€r skönt att vi bĂ„da hĂ„ller pĂ„ lĂ€kas som mĂ€nniskor, tror det till största delen beror pĂ„ att vĂ„ran bebis kommer nu vilken dag som helst. Livet gĂ„r vidare sĂ„ att sĂ€ga, Ă€ven fast vi bĂ„da kommer sakna A’s mormor.

Leave a Reply

