Tidernas fina pojk blir två!

 

Idag blev min fina son Ossian hela två år. Hjälp vad tiden har gått fort, det var ju för 10 minuter sedan han var ett litet hungrigt knyte som vi tog hem för första gången. Och nu är han en stolt modig och envis tvååring som älskar att kramas, läsa böcker, lägga pussel och baka. Kalas har vi haft idag, i förra veckan och sen igen imorgon, samman med midsommar, då mamma med make samt bröder kommer hit. Blev lite utspritt i år, men ju mer firande desto bättre! Att ha en hel dag alldeles för sig själv, måste vara guld värd, även för en tvååring. Massa presenter, en hel hög med gratulationer från släkt och vänner, jordgubbar, falafel med hummus (Ossian har en förkärlek för kikärtor) och midsommarregn. Helt perfekt och  vid niosnåret fick jag lägga min lilla tvåring med en vaggvisa och en liten puss på kinden. Längtar redan tills nästa år.

3 comments

  1. Å jag älskar också barns födelsedagar! (Som du kan se om du söker på ordet födelsedag i min blogg, haha.) Det är så härligt att skapa en dag då ens barn får vara i fokus absolut hela dagen och verkligen förstå hur viktig hen är för sin familj :-)

Leave a Reply

