1 månad, 1 dag.

Har gått exakt 1 månad och 1 dag sedan jag loggade in här. Sedan jag var social med någon alls förutom min son. Jag har gått igenom en pärs, nästan det jobbigaste i mitt liv och jag har gråtit, blivit sjuk av sorg och det enda som skänkt mig någon glädje är Ossian. Mitt liv har vänts ut och in, och den människa jag trodde jag kunde lita bäst på, min man, har visat sig opålitlig. Vårt förhållande har brytits ner i sina beståndsdelar, men nu har vi bestämt oss för att försöka skrapa ihop det vi hade och bygga ihop något igen. Tiden får utvisa om vi lyckas.

One comment

  1. Jag vet hur det kan kännas när hela ens verklighet omkullkastas och jag vet hur svårt det är att orka någonting alls i ett sånt läge. Jag vet att det inte finns några uppmuntrande ord att säga i sådana situationer men jag hoppas att ditt liv snart blir trivsamt igen.

Leave a Reply

